Wednesday, August 7, 2019

Avocatul familiei Luizei nu mai are voie la percheziții. Scandal din cauza unei poze - stirileprotv.ro

Avocatul familiei Luizei nu mai are voie la percheziții. Scandal din cauza unei poze - stirileprotv.ro

Tonel Pop, avocatul familiei Luizei Melencu, nu mai are voie să participe la perchezițiile de la casa lui Gheorghe Dincă.

Avocatul a declarat miercuri că procurorul de caz i-a interzis acest lucru ”într-un mod ilegal”.

Procurorul de caz, cel puțin cel prezent aici de la fața locului îmi interzice, și spun într-un mod ilegal, pentru că nu-și asumă această interzicere într-un mod legal, eu am aprobare legală de a participa la orice act de urmărire penală, găsește pretexte, încearcă să-mi facă anumite capcane, anumite chestiuni, pentru a mă intimida și pentru a nu cunoaște nici eu, nici familiile, nici opinia publică, nici presa, ce face dânsul acolo sau ce se întâmplă sub dispozițiile dânsului.” - a spus Tonel Pop.

Întrebat de jurnaliști dacă motivul acestei restricții ar putea fi faptul că și-a făcut o poză în timpul cercetărilor, avocatul familiei Luizei Melencu a recunoscut că și-a făcut o fotografie, dar susține că acest moment a avut loc după ce i s-a aplicat măsura restrictivă.

Avocat Tonel Pop: ”Am cerut voie șefului criminaliștilor care este aici să-mi fac o poză în combinizonul (sic) acela, că era haios. Și dânșii mi-au făcut o poză la o prelată, deci nu se vede nicio frunză.”

Reporter: De ce ați vrut să faceți poză?

Avocat Tonel Pop:Pentru că era haioasă, în costumul ăla, cu toate, cu mănuși. Să am și eu așa, o poză, pur și simplu în acel costum deosebit. Era în fața unei prelate, înțelegeți? Deci, atenție, stați să vă spun. Acea fotografie nu este în câmpul delimitat, este la cort, înțelegeți? Există un câmp delimitat de dânși, care, îi zic ei, se numește câmp infracțional. Eu eram la 30 de metri, la corturi, nu e câmp infracțional. Să nu vă închipuiți că domnii ăia au pus cort la câmpul infracțional. Deci nu are nicio legătură. Fotografia este după ce mi-a interzis să intru, nu înainte!”

Let's block ads! (Why?)



2019-08-07 10:16:31Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiggFodHRwczovL3N0aXJpbGVwcm90di5yby9zdGlyaS9hY3R1YWxpdGF0ZS9hdm9jYXR1bC1mYW1pbGllaS1sdWl6ZWktbnUtbWFpLWFyZS12b2llLWxhLXBlcmNoZXppdGlpLXNjYW5kYWwtZGluLWNhdXphLXVuZWktcG96ZS5odG1s0gE_aHR0cHM6Ly9tLnN0aXJpbGVwcm90di5yby9sYmluL2FtcC9pbmRleC5waHA_YXJ0aWNsZV9pZD0zODI4MDkx?oc=5

Citiți Următorul >>>>


No comments:

Post a Comment