Saturday, February 1, 2020

Gabi Balint, devastat de moartea lui Ilie Bărbulescu! ”Nu îmi vine să cred!” - DigiSport

Gabi Balint, devastat de moartea lui Ilie Bărbulescu! ”Nu îmi vine să cred!” - DigiSport

Nu îmi vine să cred, chiar nu îmi vine să cred. Este greu să mi găsesc cuvintele în astfel de momente. Dumnezeu să-l odihnească! Îmi aduc aminte că în momentul în care am făcut eu infarct a dat o declarație în care m-a certat, că nu am grijă de mine și să fiu mai atent.

E trist, este foarte trist. Era o persoană deosebită. Vreau să îmi aduc aminte de el așa cum era pe teren”, a declarat Gabi Balint pentru Digi Sport.

Potrivit primelor informații, fostul fundaș ar fi decedat în somn în urma unui infarct, acasă, la reședința sa din Pitești.

Ilie Bărbulescu a scris istorie la Steaua

FC Argeș, Olt Scornicești, Steaua, CS Mioveni și Callatis Mangalia sunt cluburile la care a evoluat Bărbulescu în cariera sa.

Bărbulescu a făcut parte din echipa care a cucerit ultimul titlu cu FC Argeș, în sezonul 1978-1979. În plus, acesta a cucerit, cu Steaua, trei titluri de campion, două Cupe ale României, o Cupă a Campionilor Europeni și o Supercupă a Europei.

Etichete: gabi balint , ilie barbulescu , deces ilie barbulescu

Let's block ads! (Why?)



2020-02-01 07:34:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMib2h0dHBzOi8vd3d3LmRpZ2lzcG9ydC5yby9zcGVjaWFsL2dhYmktYmFsaW50LWRldmFzdGF0LWRlLW1vYXJ0ZWEtbHVpLWlsaWUtYmFyYnVsZXNjdS1udS1pbWktdmluZS1zYS1jcmVkLTc4OTUyNdIBd2h0dHBzOi8vd3d3LmRpZ2lzcG9ydC5yby9hbXBodG1sL3NwZWNpYWwvZ2FiaS1iYWxpbnQtZGV2YXN0YXQtZGUtbW9hcnRlYS1sdWktaWxpZS1iYXJidWxlc2N1LW51LWltaS12aW5lLXNhLWNyZWQtNzg5NTI1?oc=5

Citiți Următorul >>>>


No comments:

Post a Comment