Sunday, August 18, 2019

מתקרבים לגדר עם נשק, מזוהים - ונורים: תיעוד חיסול חוליית המחבלים בעזה - ישראל היום

מתקרבים לגדר עם נשק, מזוהים - ונורים: תיעוד חיסול חוליית המחבלים בעזה - ישראל היום

צה"ל פרסם היום (אשון) סרטון המציג את חיסלום של שלושה מחבלים, תושבי רצועת עזה, שניסו לחדור לשטחי ישראל דרך גדר הגבול עם רצועת עזה.

השלושה אותרו על ידי הצבא כשהם חמושים, בשעה שהם מתקרבים לגדר המערכת. כוח של צה"ל פתח באש לעברם, שממנה נהרגו חברי החוליה. 

סגן ע', מ"מ בגדוד 82, חטיבה 7 סיפר: "קיבלתי דיווח על כמה חשודים שמתקרבים לגדר. מייד הקפצתי את הצוות ונסענו עם הטנק לעמדות ירי. הבנו שמדובר במחבלים חמושים, זיהינו אותם וביצענו ירי של פגזים לעברם. בזכות חתירה למגע הצלחנו לסיים את האירוע הזה בצורה טובה ולשמור על ביטחון המדינה".

שלושת ההרוגים - ללא שיוך ארגוני 

ברצועת עזה אישרו הבוקר את מותם של שלושה מהמחבלים שניסו לחצות אמש את גדר הגבול. בעקבות תקיפת חיל האוויר, השלושה נהרגו ומחבל נוסף נפצע ופונה לטיפול בבית החולים האינדונזי שבצפון הרצועה. בתמונות שפורסמו בכלי תקשורת ערביים, ניתן לראות שהמחבלים לבשו אפודי מגן במהלך הפעולה.
שלושת המחבלים שנהרגו הם מוחמד סמיר תראמסי בן 21, מחמוד עאדל אל-וולאידה בן 22 ומחמוד אבו נאמוס בן 23. לפחות אצל שניים מהם, פורסמו בדפי הפייסבוק במהלך התקופה האחרונה סרטונים המעודדים פעולות טרור. כמו כן, בהלוויות שנערכו ברצועת עזה, כוסתה אחת הגופות בדגל ירוק של חמאס. הגופות האחרות כוסו בדגלי הפת"ח והג'יהאד האסלאמי, בצבעי צהוב ושחור.
 

הלוויית אחד ההרוגים ברצועת עזה // צילום: איי.אף.פי

מחמוד עאדל אל-וולאידה ציטט בחשבון הפייסבוק שלו חכם דת סלפי והילל את המחבל, שניסה בשבוע שעבר לחצות את הגדר בגבול עזה – וחוסל על ידי כוחות צה"ל. בתגובות חבריו המבכות על מותו, נאמר כי הוא איננו מהזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמית, סראיא אל-קודס.

הסלמה מתמשכת 

מתקפת הטרור הכושלת ברצועה היא חלק מהסלמה מתמשכת בגבול הדרום בימים האחרונים שכללה ירי רקטות לעבר שטחה של ישראל וסדרה של נסיונות חדירה של יחידים ובודדים.

אתמול בערב נורו שלוש רקטות לעבר שטחה של ישראל, כשחלקים מאחת מהם גרמה נזק קל למבנים בעוטף עזה. צה"ל הגיב לירי בתקיפת עמדות של ארגוני הטרור בגבול הרצועה. 

התפרעויו תשל פלשתינים סמוך לגדר הגבול עם רצועת עזה // צילום: איי.פי

במהלך סוף השבוע שוגרו מספר בלוני תבערה לעבר שטחה של ישראל ומתפקעים סמוך לגדר הגבול השליכו מטענים מאולתרים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות צה"ל. 

Let's block ads! (Why?)



2019-08-18 14:55:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjgzNjk10gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment