Saturday, October 5, 2019

גידול משמעותי בפשעי השנאה בניו יורק - ישראל היום

גידול משמעותי בפשעי השנאה בניו יורק - ישראל היום

מספר פשעי השנאה נגד יהודים בעיר ניו יורק עלה מהותית בתשעת החודשים הראשונים של השנה. מחלקת משטרת ניו יורק דיווחה על 311 "פשעי שנאה מוחלטים" עד ספטמבר, לעומת 250 שדווחו במהלך אותה תקופה בשנת 2018, על פי סגן המפקח מארק מולינרי, העומד בראש כוח המשימה לפשעי שנאה. לדבריו, 

52 אחוז מפשעי השנאה המדווחים (163) פקדו יהודים. בתקופה המקבילה אשתקד דיווח ה- NYPD על 108 פשעי שנאה אנטישמיים. בפגישה ביום חמישי עם הפילנתרופים היהודים, דן מולינרי בנתונים החמואים וכיצד ניתן למנוע פשעים אנטישמיים בעיר. 

מולינרי שוחח עם קבוצת תורמים לאיגוד UJA של ניו יורק, ארגון מטריה קהילתי לצדו הופיעה דבורה לאוטר, שנשכרה לאחרונה בראשות המשרד החדש של העיר למניעת פשעי שנאה בעקבות קריירה בליגה נגד השמצה וארגונים יהודיים אחרים.

בפועל, מדובר על מערך יוזמות חדשות למאבק באנטישמיות במטרופולין היהודי באמריקה. יחד עם מועצת קשרי הקהילה היהודית המקומית, UJA  יושקעו 4 מיליון דולר במשך שנתיים בשדרוגי ביטחון גופני עבור 2,000 מוסדות יהודיים.

"התקווה שלנו היא שההשקעה האסטרטגית הזו תאפשר ליהודים ברחבי האזור ולאנשים מכל הדתות להרגיש רצויים במוסדות שלנו, בטוחים במרחבים הקהילתיים שלנו ובאופן כללי בטוחים", אמרה אליסה דוקטורוף, נשיאת העבר של ארגון UIA. "אנחנו צריכים להיות שם עבור אנשים אחרים, עבור קהילות אחרות, אם אנו מצפים שהם יהיו שם בשבילנו, סיכמה.

Let's block ads! (Why?)



2019-10-05 11:54:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk3MDQ50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment