Friday, November 8, 2019

חשד לפגע וברח: משאית דרסה למוות גבר כבן 40 בכביש 22 שבגליל המערבי - וואלה!

חשד לפגע וברח: משאית דרסה למוות גבר כבן 40 בכביש 22 שבגליל המערבי - וואלה!

חשד לפגע וברח בגליל: עזר לנהג להחליף גלגל ונדרס למוות ממשאית
צילום:דוברות מד"א, עריכה:שאול אדם

חשד לפגע וברח בכביש 22 - כל הפרטים:

  • גבר כבן 40 נהרג מפגיעת משאית בכביש 22 סמוך לכניסה לכפר מסריק
  • ההרוג, תושב נצרת, ככל הנראה יצא מרכבו כדי לסייע לנהג מונית להחליף גלגל
  • הרכב הפוגע נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בחקירה בחשד לפגע וברח
  • המשטרה: "כל מי שהיה עד לתאונה או הבחין בתנועה חשודה מתבקש להתקשר"

גבר כבן 40 מנצרת נהרג היום (שישי) מפגיעת משאית בכביש 22, סמוך לצומת הכניסה לכפר מסריק שבגליל המערבי. על פי החשד ועדות הנהגים שחלפו במקום, מדובר בנהג שעצר כדי לסייע לנהג מונית שעמד בצד הדרך עקב תקר בגלגל - ונפגע ממשאית לאחר שיצא מרכבו. עוד עולה החשד כי המשאית נמלטה מהמקום.

בעקבות התאונה, הכביש נחסם ממחלף ביאליק לכיוון צפון. מהמשטרה נמסר כי היא חוקרת את התאונה הקטלנית וכי "בוחני התנועה של משטרת ישראל בזירה, החלו בחקירת נסיבות התאונה".

על פי החשד, מדובר בתאונת פגע וברח. המשטרה מסרה כי הרכב, ככל הנראה בצבע כסף, פגע באדם ששהה מחוץ לשול ונמלט מהמקום. "כל מי שהיה עד לתאונה או הבחין בתנועה חשודה בכביש סמוך להתרחשותה בשעה 11:05, מתבקש להתקשר למוקד 100 ולמסור פרטים בהתאם", היא מסרה.

מותו של הגבר נקבע במקום על ידי צוות מד"א. הפרמדיק מיכאל יוחנוב סיפר כי "על הכביש בסמוך לרכב שכב הפצוע כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. סיפרו לנו שהוא נפגע ממשאית שחלפה במקום. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו הפציעה הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אבנר קוגל פרמדיק, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר כי "מדובר בנהג מונית שיצא ממונית שעצרה בשול הכביש עקב פנצ'ר ונפגע מכלי רכב חולף. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית".

(עדכון ראשון: 12:20)

Let's block ads! (Why?)



2019-11-08 10:51:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMjI0NDTSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment