Thursday, October 3, 2019

סגל: "אובססיה לנאצים" גולן: "פתחת אובססיה כלפי" - סרוגים

סגל: "אובססיה לנאצים" גולן: "פתחת אובססיה כלפי" - סרוגים

חדשות סרוגים03.10.19 12:25  ד' בתשרי תשפ

סגל: "אובססיה לנאצים" גולן: "פתחת אובססיה כלפי"

  צילומים: הדס פורוש, פלאש 90/ פלאש 90

לאחר שסגן הרמטכ"ל לשעבר, והחל מהיום חבר הכנסת יאיר גולן שוב השווה את ישראל לשלטון הנאצי. תקף אותו פרשן חדשות 12 עמית סגל וכתב בטוויטר:

"האובססיה של יאיר גולן לראות נאצים בכל פינה בישראל מלמדת: 1. שמזל שהאיש לא רמטכ״ל. צה״ל ניצל מהחרפה הזו 2. שנשיא המדינה חייב להגיב. אם הגיעה לגולן התנצלות נשיאותית ודאי שמגיעה עכשיו התנצלות כזו גם לעם בישראל."

בתגובה כתב לו גולן: "עמית, אולי תפסיק לרדוף אותי, ותעסוק בתופעות שליליות שמתרחשות במחנה שאתה מייצג. אני לא אובססיבי, אבל נראה שבהחלט פיתחת אובססיה כלפי"

גולן אמר הבוקר (חמישי) בראיון ל'רדיו 101.5FM' (דרום): "אני מזכיר שהנאצים עלו לשלטון בצורה דמוקרטית. ולכן אנחנו צריכים להיזהר בתוכנו, להיזהר היטב, מכך שגורמים קיצוניים בעלי השקפה משיחית לא ינצלו את הדמוקרטיה הישראלית על מנת לייצר פה מציאות שלטונית אחרת".

באדיבות רדיו 101.5FM

בהמשך הוסיף גולן: "אם כבודו מסרב ללמוד מההיסטוריה, אז תגיד שאתה מסרב ללמוד מההיסטוריה. אני חושב שמההיסטוריה צריך ללמוד. אני מזהיר מהימין, כי הימין הקיצוני הזה, בעשרות שנות שרותי התמודדתי עם אלימות קשה שהופנתה כלפי חיילי צה"ל מתוך הימין הקיצוני הזה.

ולכן הימין הזה הוא מסוכן: מסוכן לשלטון החוק, מסוכן לקיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית, הוא מטיף לדברים שאינם מתיישבים עם הליכים דמוקרטיים מקובלים, הוא מנצל לפעמים את הכלים הדמוקרטיים כדי לפגוע בדמוקרטיה ואנחנו צריכים להיזהר ממנו, כן"

הנשיא התנצל דווקא בפני גולן

נזכיר כי רק לפני כשבועיים, נשיא המדינה ראובן ריבלין התנצל בפני סגן הרמטכל לשעבר ח"כ יאיר גולן על הדברים שנאמרו עליו לאחר שהשווה את החברה הישראלית לגרמניה של שנות השלושים.

היה זה כשחברי מפלגת המחנה הדמוקרטי הגיעו למשכן הנשיא כדי להמליץ על בני גנץ להרכבת הממשלה, וריבלין ניצל את המפגש כדי לברך את גולן על פועלו למען ישראל בצבא ועל כניסתו לכנסת. תוך כדי הדברים אמר ריבלין: "כבן דור שני לשורדי שואה, אני מבקש באמת להתנצל בשם כל מי שהוא אזרח במדינת ישראל ויודע על פועלך, על דברים שנרמזו ונאמרו בקשר לדברים כאלה ואחרים. אתה אחד מטובי בנינו, בלי קשר לעמדותיך הפוליטיות. ואני גאה שיש לנו בן כזה.

Let's block ads! (Why?)



2019-10-03 09:25:10Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi4gFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzc4NjU0LSVENyVBMiVENyU5RSVENyU5OSVENyVBQS0lRDclQTElRDclOTIlRDclOUMtJUQ3JUEyJUQ3JTlDLSVENyU5OSVENyU5MCVENyU5OSVENyVBOC0lRDclOTIlRDclOTUlRDclOUMlRDclOUYtJUQ3JTlFJUQ3JTkyJUQ3JTk5JUQ3JUEyJUQ3JTk0LSVENyU5MiVENyU5RC0lRDclOUMlRDclQTAlRDclOTUtJUQ3JTk0JUQ3JUFBJUQ3JUEwJUQ3JUE20gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment