Thursday, October 3, 2019

Caracal: Halucinant! S-a aflat cine este Gheorghe Dincă, de fapt: „Toată lumea știe! Acum zece ani...” - Antena 1

Caracal: Halucinant! S-a aflat cine este Gheorghe Dincă, de fapt: „Toată lumea știe! Acum zece ani...” - Antena 1

Situația devine tot mai complicată în cazul crimelor de la Caracal, despre care se crede că ar fi fost comise de către Gheorghe Dincă. O femeie care a lucrat în casa lui ca menajeră rupe tăcerea și dezvăluie cine este Gheorghe Dincă, de fapt!

CRIMINALUL DE LA CARACAL. Informații bombă au ieșit la iveală despre cazul crimelor de la Caracal. Se pare că femeia care a lucrat în casa inculpatului ca menajeră a scos la iveală detalii terifiante despre Gheorghe Dincă, despre averea pe care o are, despre legătura cu polițiștii și chiar despre modul în care era perceput de către cei din jur. Cine este Gheorghe Dincă, de fapt?

CRIMINALUL DE LA CARACAL. „Eu îi ziceam să plece și el intra peste mine în casă. Eu nu puteam să mă pun cu el, că el avea bani. Avea bani de bani, el putea să facă orice la oricine, avea oameni și avea bani.

CRIMINALUL DE LA CARACAL. Eu eram doar menajeră, făceam doar mâncare și atât. Lucram cu soțul, cu socrul meu, cu cumnatul meu. Ne-a dat banii corect, a fost corect tot timpul. Eu luam vreo șase milioane. Ne duceam acolo, mie îmi dădea sarcina de-a găti, mergea și lua carne și tot cu baxurile! Avea bani!

CRIMINALUL DE LA CARACAL. În casă era o mizerie de nedescris, găteam sus. În celelalte camere am vrut să văd ce e, dar erau închise cu cheia. Am văzut și patul de fier, era pat ca de soldat, fără saltea, fără nimic (...)

CRIMINALUL DE LA CARACAL. Cum puteai să trăiești așa? Că nici aer nu puteai să tragi (...) El a avut interdicție în Italia și ne-am gândit că fura, dar nu ne-am gândit că făcea trafic cu persoane. Toată lumea se temea de el. Adică faţa lui… Faţa lui spunea tot. Mie mereu mi-a fost teamă de el. (...)

I-am zis odată că sun la Poliție și a râs, a zis că ce o să-i facă lui Poliția. A dat de înțeles că era un om cu putere, toată lumea știe că era un om cu putere. Acum zece ani nu toată lumea avea bani (...)

Era o persoană tăcută, nu vorbea cu nimeni, stătea cu privirea în pământ, ca acum. Nu vorbea cu nimeni”.

Sursa: Antena 3

Let's block ads! (Why?)



2019-10-03 08:50:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMigwFodHRwczovL2ExLnJvL25ld3Mvc29jaWFsL2NhcmFjYWwtaGFsdWNpbmFudC1zYS1hZmxhdC1jaW5lLWVzdGUtZ2hlb3JnaGUtZGluY2EtZGUtZmFwdC10b2F0YS1sdW1lYS1zdGllLWFjdW0temVjZS1hbmktaWQ5MTM2NzguaHRtbNIBhwFodHRwczovL2ExLnJvL2FtcC9uZXdzL3NvY2lhbC9jYXJhY2FsLWhhbHVjaW5hbnQtc2EtYWZsYXQtY2luZS1lc3RlLWdoZW9yZ2hlLWRpbmNhLWRlLWZhcHQtdG9hdGEtbHVtZWEtc3RpZS1hY3VtLXplY2UtYW5pLWlkOTEzNjc4Lmh0bWw?oc=5

Citiți Următorul >>>>


No comments:

Post a Comment